1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS

1) Müügi tingimused kehtivad harvid.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Harvid OÜ (edaspidi veebipood harvid.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad harvid.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ning teised õigusaktid.
3) Veebipood harvid.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel harvid.ee.

2. HINNATEAVE

1) Harvid OÜ ei ole käibemaksukohustuslane, milletõttu hindadele käibemaks ei lisata.
2) Ostuhinnale listatakse kohaletoimetamishind Tarbija valitud kohaletoimetamise viisi kohaselt.
3)
Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).
4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja harvid.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
5) Veebipood harvid.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel harvid.ee

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

1) Valige sobivat toodet.

2) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
3) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.
4) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Teillidaˮ.
Tellimuise kinnitusel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Sampo, Nordea vm) või panga ülekandega. Andmed ülekande sooritamiseks leiate ekraanile kuvatud arvelt. Sisseriikliku panga ülekande sooritamisel tuleb kindlasti makse seletuse lahtris märkida tellimuse numbrit. Samuti saadame arve Teie elektroonilise posti aadressile juhul, kui soovite tasuda tellimuse eest hiljem.
5)
Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
6) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 8.00−17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

4. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood harvid.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood harvid.ee poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale. Tarbija aga kohustub veebipood harvid.ee-le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

5. KOHALETOIMETAMINE

1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood harvid.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele. Kaup toimetatakse tavaliselt kohale 1-7 tööpäeva jooksul.
2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
4) Veebipood harvid.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituse eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viivitus on tingitud asjaoludest, mida veebipood harvid.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
5) Juhul kui tellitud kaupa polnud võimalik toimetada kohale seoses selle kauba varude lõppemisega, teatab harvid.ee Teile sellest ning tagastab viivitamata makstud raha (s.h. ka kohaletoimetamiskulud) hiljemalt 14 päeva jooksul teate saatmise hetkest.

6. TAGASTAMISÕIGUS

1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalsiltidega.

3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus ning saata see aadressile info@harvid.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamiseks saatke e-kiri aadressile info@harvid.ee või kasutage e-poe tagastamise avaldust.

Kirjas peab olema järgmine info: 

  • Tellimuse andmed
    • Eesnimi, perekonnanimi
    • E-posti aadress
    • Telefon
    • Tellimuse number
  • Toote andmed
    • Toote nimetus
    • Artikkel
    • Tagastuse põhjus

4) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

5) Veebipood Harvid.ee tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud (välja arvatud saatmiskulud). Rahatagastuse korral tehakse tagastus samale arvelduskontole, millelt Tellimuse eest tasuti .Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6) Kliendil on võimalus e-poest Smartposti või Omniva pakiautomaati tellitud kaup 14 päeva jooksul vahetada või tagastada.

Kaup tagastatakse aadressile Tallinna Läänemere Selver SmartPost pakiautomaati

Saaja: Harvid OÜ

tel. +372 56 04 67 04

või aadressile Tallinna Läänemere Rimi Omniva pakiautomaati 

Saaja: Harvid OÜ 

tel. +372 56 04 67 04

Kaup peab olema pakendis koos  kõigi markeeringutega – saatja nimi ja telefoninumber.

7) Tagastamisega seotud kulud (näiteks postikulud) maksab kinni Tarbija, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toote).

8) Toote tagastamisel Smartposti või Omniva postiautomaadiga Harvid OÜ kulul, on meil õigus tagastatavalt summalt kinni pidada ostuga seotud postikulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toote).


7. VÄÄRAMATU JÕUD

1) Veebipood harvid.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viivituse eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viivitamine on tingitud asjaoludest, mida veebipood harvid.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

8. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE 


1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

2) Veebipoel harvid.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.

3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

4) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel harvid.ee. (link otsepostituse mooduli juurde)

5) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.